עלינו

עלינו

נעים להכיר

משרד מסטר הומס- תיווך נדל"ן ושיווק נכסים

כמוכרים של נכס, אתם בוודאי רוצים מישהו שישקיע את מרצו בשיווק וקידום הנכס שלכם. שיווק וקידום נכס, הוא דומה לשיווק של עסק ואתם צריכים מישהו שיקדם את האינטרסים שלכם, יגיע לתפוצה רחבה של אנשים, ויוודא שהמידע על הנכס שלכם יגיע אל הקונים. בנוסף, שימוש במתווך יבטיח לכם שאל הנכס שלכם יגיעו רק קונים פוטנציאליים שהנכס שלכם מתאים להם ואכן מעוניינים לרכוש נכס התואם את הנכס שלכם. סינון המתעניינים שאינם רלוונטיים, ומניעת ביתכם לתחנת מעבר שכל אחד מגיע אליה כדי לבדוק, להריח את השטח, או למנף נכס אחר שלו, הוא אחד מהעקרונות החשובים ביותר של מתווך אמין. אשמח לסייע לכם בכל עניין ואני זמין לכל שאלה.

משרדנו מתמחה במתן שירותי תיווך מקצועיים באופן המתקדם ביותר בשוק ובנוסף מספקים מעטפת מקצועית ותומכת לכל קונה או מוכר של נכס. במשרדנו משווקים נכסי נדל"ן פרטיים- בתים צמודי קרקע, דירות, פנטהאוזים, דופלקסים. כמו כן, מבחר של נכסים מסחריים ותעשייתיים.

מסטר הומס הוא משרד תיווך שעושה שימוש בכל הפלטפורמות הדיגיטליות המודרניות, כדי לספק ללקוח חוויית קניה או מכירה יעילה ונוחה, מבלי לוותר על האנושיות. הצוות שלנו מקצועי ואנו פועלים במטרה להשיג לכל אחד מכם את העסקה המשתלמת ביותר עבורו, תוך שמירה על רמה מקסימאלית של אמינות, שקיפות והוגנות. אנחנו נותנים שירות כמו שאנחנו רוצים לקבל.

אנו יודעים שקנייה או מכירה של בית או נכס אחר מלווה במתח. עבור רוב הקונים והמוכרים, עסקאות בהיקפים גבוהים הן עסקאות שמתרחשות לעיתים רחוקות. במשרד מסטר הומס אנחנו נשתמש בכל הכלים שלנו על מנת להבטיח לכם שתוכלו לישון בשקט.

אם אתם מוכרים של נכס, נשמח לבצע עבורכם ניתוח שוק במטרה להבין מה המחיר המקסימאלי שניתן לקבל עבור הנכס. כמו כן, נציע אסטרטגיית תמחור כך שתהליך המכירה יהיה יעיל. אנו נשווק את הנכס עבורכם, נצלם באופן מקצועי את הנכס, נטפל בקונים בצורה האופטימאלית, ונוודא שתגיעו למכירה שבעי רצון. אם אתם קונים של נכס, משרד מסטר הומס ישמח ללוות אתכם בקנייה, נציע לכם נכסים ונאפשר לכם להגיע לעסקה הטובה ביותר ומתאימה לצרכים שלכם באופן המיטבי והיעיל ביותר.

תיווך באזור גדרה, רחובות, קרית עקרון, מזכרת בתיה, בני עי"ש וכל אזור השפלה

משרד התיווך מסטר הומס מתמחה באזור השפלה. אנו מתגוררים באזור הזה, מכירים אותו היטב, מכירים את המאפיינים של הישובים באזור ושמחים לתת שירות ואף להכיר עוד לקוח פוטנציאלי מהאזור. אם חשבתם לקנות או למכור נכס ואתם מתגוררים באזור השפלה, נשמח לעמוד לרשותכם.

כדאי לדעת- אנו מבצעים צילום מקצועי לכל נכס שאנו משווקים. הצילום כולל תמונות של הנכס וסיור וירטואלי (צילום 360 מעלות). מטרתו של הסיור הווירטואלי הוא לאפשר למתעניינים לראות את הבית כאילו הם מסיירים בו באמת, והכל ממכשיר הטלפון החכם או המחשב. כך ניתן למנוע טיילת של אנשים בבית. אנו מביאים באופן פיזי אל הנכס רק קונים פוטנציאליים שאנו יודעים שיש להם את היכולת הכלכלית לקנות את הנכס, ואף ראו תמונות של הנכס וצפו בסיור הווירטואלי שלו. כלומר, אל הנכס מגיעים רק אנשים שמכוונים אל קניית הנכס. כך, בין היתר, אנו מייעלים את תהליך המכירה ומצמצמים את הפרעה לשגרת החיים בבית.

אנו במשרד מסטר הומס נשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי. אנו מאמינים בשקיפות, אמינות והכרות על הלקוח אותו אנו מלווים על מנת להביא אותו לעסקה המתאימה ביותר עבורו.

מוכרים נכס?

נשמח לתת לכם שירות, כדי למכור ביעילות ובמהירות. אלה כלי השיווק שאנו עושים בהם שימוש:



סיור וירטואלי של הנכס שלך- צילום נכס ב- 360 מעלות ויצירת סיור וירטואלי ומודל בית המופץ ברשתות החברתיות ואפליקציות המסרים.

דף נחיתה- עבור הנכס מוקם דף נחיתה (אתר אינטרנט של דף אחד).

הרשת החברתית פייסבוק- כלי שיווק יעיל. אנו עושים שימוש בפונקציות שמיועדות לעסקים, מפרסמים קמפיינים ממומנים וחושפים את הנכס שלך לקהל יעד מפולח לפי אזור, תקציב, תחומי עניין וכו'.

אינסטגרם- כלי שיווק שמאפשר למקד את הפרסום לקהל יעד מתאים, מה שמגדיל את החשיפה של הנכס.

יוטיוב- יצירת סרטונים ופרסום שלהם ברשתות שונות כדי להגדיל את הוויראליות של הנכס. סרטוני הוידאו מסייעים לקדם את הנכס

אתר הנכסים של mesterhomes.co.il- האתר מאפשר חשיפה רחבה ואף פנייה אל משקיעים מחוץ לארץ.

אתרי אינטרנט- אתרים המכוונים אל תחום הנדל"ן כמו יד 2, מדלן, במבי, אתרי פרסום מקומיים ועוד.

בית פתוח- הפנינג מיוחד, עם פרסום המוני באזור של הנכס. המטרה היא ליצור באז. ביום הזה אנו מציעים הטבה מיוחדת לכל מי שיגיש הצעת מחיר על הנכס.

דיוור עיתון- במועדים מיוחדים, בדרך כלל לקראת החגים, אנו מפרסים עיתון מקומי עם הנכסים שלנו. זאת כדי להגיע לקונים פוטנציאליים ולהציג את הנכס שלך גם למי שלא מבצע חיפוש יזום של נכסים אך עשוי להתעניין.

הדפסת גלויות- גלויות עליהן מפורסם הנכס בתפוצה רחבה המופצות ישירות לתיבות הדואר של התושבים באזור. פעמים רבות קונים מגיעים דווקא מתוך האזור שבו נמצא הנכס.

קבוצות ווטס-אפ- שיווק הנכס באפליקציית המסרים, בקבוצות של שיתופי פעולה בין מתווכחים ואף בקבוצות של מאגרי לקוחות המחפשים נכסים.

סיור סוכנים- אנו עובדים בצוות רחב ואחד הכלים שלנו הוא סיור סוכנים במטרה להביא את כל סוכני הצוות אל הבית, שיכירו את הנכס ויוכלו לשווק אותו ללקוחות שלהם.

תהליך המכירה עם Mester Homes

• 1 ביצוע ניתוח שוק והערכת שווי שוק של הנכס שלכם. הניתוח מבוצע על ידי הסוכן, באופן מקצועי על ידי בחינת עסקאות נדל"ן קודמות, בדיקת מצב המחירים הנוכחי, חישוב מחיר למטר, חישוב לפי תשואת הנכס. בנוסף, בשלב זה נדריך אתכם כיצד להתנהל מול הקונים.

• 2 צילום הנכס באופן מקצועי- נמצא כי צילום טוב ומקצועי של הנכס מגביר באופן משמעותי את ההתעניינות בו. צילום מקצועי מאפשר לצופה בתמונה לראות את מצב הנכס במיטבו. אנו מפיצים את התמונות בפלטפורמות השיווק וברשתות החברתיות. בנוסף אנו מצלמים ב- 360 מעלות לצורך הכנת סרטון וירטואלי.

• 3 משווקים את הנכס באופן אינטנסיבי- אנו יוצרים קמפיין שיווק חזק ואינטנסיבי. המטרה של הקמפיין היא להגיע לתפוצה רחבה ולשווק את הנכס שלכם בכל המדיות במקביל. המטרה שלנו היא שלא משנה היכן יגלוש הקונה הפוטנציאלי, הוא יגיע לצפייה בנכס שלכם. בנוסף לאינטרנט אנו מתחילים גם בכל שיטות השיווק כמו גלויות, עיתון מקומי, יום פתוח, שיווק מדלת אל דלת ועוד.

• 4 סינון קונים- אנו מעוניינים שרק הקונים שעבורם הנכס שלכם רלוונטי יגיעו אליכם הביתה. הסינון מבוצע על פי תקציב הקונים ופרמטרים נוספים במטרה לייעל את התהליך ככל הניתן. כמו כן אנחנו מלווים את התהליך של משא ומתן במקביל בין כמה קונים המתחרים ביניהם על הנכס.

• 5 ניהול משא ומתן עם הקונה הפוטנציאלי לגבי תנאי העסקה, חיבור בין עורכי הדין של הצדדים, ליווי במהלך הטיוטות ופתרון בעיות שעלולות לצוץ. אנו מלווים אתכם עד לחתימת הסכם המכר ואף לאחר מכן.

• 6 עם הפנים קדימה- אנו מסייעים ומייעצים מבחינה מקצועית בכל הנוגע לנכס הבא שלכם- עיצוב פנים, שיפוץ, הובלה ועוד. כמו כן אנו יכולים לקשר אתכם אל בעלי מקצוע שאנו מכירים.

Lorem text

Aside111

צור קשר
רכישה
מכירה